То що ж то було, або Як громадська рада при Звенигородській РДА із злочинністю боролася

Обговорюємо життя Звенигородки та району

Модераторы: TANECHKA, Ksenia

Аватара пользователя
ЗвенаУкраїнська
Військовий старшина
Військовий старшина
Сообщения: 911
Зарегистрирован: 02 дек 2017
Всего на руках: Заблокировано
Банк: Заблокировано
Пол: Мужской
Откуда: Звенигородка
Благодарил (а): 272 раза
Поблагодарили: 614 раз

То що ж то було, або Як громадська рада при Звенигородській РДА із злочинністю боролася

Сообщение ЗвенаУкраїнська » 11 окт 2018, 23:25

Що-що, а засідати у нас навчилися. Засідають у владних органах влади – і вищого рангу, і в дещо дрібніших. Засідають управлінці та різного роду комісії. Засідають члени правлінь громадських і не зовсім громадських структур. Засідають…
Та не будемо займатися довгим переліком всіх тих, хто приділяє цьому процесу більшу чи меншу увагу. Краще замислимося, чим відрізняються такі засідання від КВК чи й звичайних посиденьок в глухому селі. А для прикладу візьмемо хоча б недавнє чергове засідання громадської ради при Звенигородській райдержадміністрації. Розглядалося ж на ньому не якесь там дріб’язкове питання, а виконання районного бюджету та стан законності та протидії злочинності на території обслуговування Звенигородського відділу ГУНП у Черкаській області.
Відразу ж зазначимо, що громадські ради РДА, згідно існуючого положення про них, є тимчасовим консультативно-дорадчим органом, утвореним для сприяння участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики. А основними завданнями їх є здійснення громадського контролю за діяльністю райдержадміністрації та сприяння врахуванню райдержадміністрацією громадської думки під час формування та реалізації державної політики.
На жаль, сайт Звенигородської РДА у своєму повідомленні про засідання громадської ради не розкриває механізму, завдяки якому таке авторитетне зібрання може впливати на наповнення районної казни. Тут залишається лише здогадуватися. Може, за допомогою якихось заклинань, відомих лише йому, чи інших магічних дій? Адже якихось конкретних, вже апробованих засобів впливу на формування бюджету, тим більше, вже виконаного, громадська рада не має.
Однак залишимо це питання, оскільки бюджет, як і схід за словами головного персонажу фільму «Біле сонце пустелі», справа делікатна. Перейдемо, отже, до другого питання, оскільки, думаємо, що наших читачів не менш цікавить, як же має виконувати свої функції рада в даному разі, враховуючи зокрема, що правопорушники, а особливо кримінальний елемент розгулялися в районі не на жарт? Можливо, учасники засідання – в основному люди з великим життєвим багажем, видадуть правоохоронцям рецепт поліпшення їхньої діяльності хоча б шляхом поповнення їх рядів кваліфікованими співробітниками, яких так не вистачає сьогодні у Звенигородському відділенні поліції, чи, в крайньому випадку, залученням широкої громадськості на боротьбу зі злочинністю. Бо ж ситуації тут зовсім не проста.
Ось як повідомляє про це сайт Звенигородської РДА: «Начальник сектору превенції Звенигородського відділу поліції Олена Кирнос повідомила, що протягом семи місяців 2018 року у Єдиному обліку Звенигородським ВП зареєстровано 3640 заяв і повідомлень про вчинені кримінальні порушення та інші події. З них до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено 691, у тому числі 508 – без урахування закритих кримінальних проваджень (з яких 159 – по тяжких та особливо тяжких кримінальних правопорушеннях)».
І далі: «Олена Григорівна наголосила на тому, що одним з напрямків, на який потрібно звернути посилену увагу і в подальшому здійснити оперативно-розшукові заходи, є розкриття шахрайств. Фактична кількість шахрайств – 55, протягом поточного року розкрито лише шість, що становить 10, 9 відсотка».
Як бачимо з цього, шахраї досить привільно почуваються на Звенигородщині. Але незрозуміло, кому потрібно звернути увагу, та ще й посилену, на розкриття махінацій новоявлених Бендерів взятися за оперативно-розшукові заходи – поліціянтам чи членам громадської ради? Складається враження, що представник відділу ГУНП переплутала засідання ради з робочою поліційною «оперативкою».
Але не тільки шахраї псують загальну картину стану законності. Читаємо далі: «Надзвичайно важливе значення на даний час набуло питання протидії переміщенню зброї, боєприпасів, вибухових речовин, недопущення обігу засобів ураження на території району».
Як же справляються з цим завданням звенигородські поліціянти? Ними проведено 4 обшуки, за результатами яких задокументовані кримінальні правопорушення, пов’язані з незаконним поводженням зі зброєю, вибуховими речовинами та боєприпасами.
Мало це чи достатньо, зважаючи на те, що зброї і боєприпасів на території району – хоч греблю гати? Про такі нюанси на засіданні громадської ради не йшлося. Як і про те, чи достатньою є протидія поліції наркоманії, яка останнім часом набирає все ширших масштабів. Тут було мовлено аж надто лаконічно: «Протягом 2018 року виявлено та заду коментовано 22 кримінальні провадження у сфері незаконного обігу наркотиків (цікаво, а що, існує ще й законний обіг наркоти?), по 7 кримінальних провадженнях, за вчинення незаконних операцій з наркотиками 5 особам оголошено про підозру».
Таким чином, як бачимо, учасників засідання було просто проінформовано про криміногенну ситуацію в районі та далеко не ефективні діяльність наших доблесних стражів законності і правопорядку. При цьому, правда, представник відділу поліції зіслалася на деякі труднощі, що їх мають переборювати поліціянти. Оце і все.
Хоча ні, не зовсім так. Наприкінці інформації про засідання сайт повідомляє: що «члени громадської ради також ознайомилися з тим, як не стати об’єктом злочинних зазіхань». Тож будемо надіятися хоча б на те, що відтепер поінформовані таким чином учасники цього засідання десятою дорогою обминатимуть гопників та інший темний елемент, не тинятимуться поодинці глухими нічними вулицями й зачинятимуть наглухо двері у своїх квартирах. А поліціянти, як і до цього, дрібними відсотками розкриватимуть різного роду злочини. До наступного засідання.
Сумно, панове, сказав би з цього приводу один з класиків…

Феофан БІЛЕЦЬКИЙ
Чтобы увидеть ссылку, Вы должны быть зарегистрированы!
Изображение

Аватара пользователя
Леонід Мазира
Історик форуму. Генеральний значковий
Історик форуму. Генеральний значковий
Сообщения: 3231
Зарегистрирован: 14 дек 2008
Всего на руках: Заблокировано
Банк: Заблокировано
Пол: Мужской
Откуда: Київ
Благодарил (а): 4631 раз
Поблагодарили: 2696 раз

То що ж то було, або Як громадська рада при Звенигородській РДА із злочинністю боролася

Сообщение Леонід Мазира » 14 окт 2018, 13:06

ЗвенаУкраїнська писал(а):
11 окт 2018, 23:25
у сфері незаконного обігу наркотиків (цікаво, а що, існує ще й законний обіг наркоти?),
, Звичайно, існує обіг наркотиків "У ЗАКОНІ", тобто "кришованиий"! От якщо не "домовились", то буде оголошена підозра і т. д.

Аватара пользователя
Kozak Taras
Гетьман
Гетьман
Сообщения: 19942
Зарегистрирован: 16 ноя 2008
Всего на руках: Заблокировано
Банк: Заблокировано
Пол: Мужской
Откуда: Козацьке
Благодарил (а): 5416 раз
Поблагодарили: 9256 раз

То що ж то було, або Як громадська рада при Звенигородській РДА із злочинністю боролася

Сообщение Kozak Taras » 14 окт 2018, 15:30

Ні, це не так, то теж незаконний обіг.
В нас існує й законний обіг. Суспільні відносини у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів регулює Закон України «Про обіг в Україні наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів і прекурсорів». Він регламентує законний (легальний) обіг в Україні наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів. Наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори, що підлягають контролю в Україні відповідно до законодавства, визначені у Переліку, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 06.05.2000 р. № 770.

Законодавством, що регламентує легальний обіг наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, передбачено, що така діяльність провадиться суб’єктами господарювання — юридичними особами державної та комунальної форм власності за наявності ліцензії (щодо наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, включених до списку 1 таблиці ІV Переліку) та юридичними особами всіх форм власності (щодо прекурсорів, включених до списку 2 таблиці ІV Переліку). В той же час дозволено діяльність підприємств-виробників недержавної форми власності щодо психотропних речовин, включених до списку 2 таблиці ІІІ Переліку.

Відповідно до Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають розроблення, виробництво, виготовлення, зберігання, перевезення, придбання, ввезення, вивезення, відпуск, знищення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів. Слід зауважити, що здійснення підприємницької діяльності, пов’язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, не передбачено законодавством для фізичних осіб — суб’єктів господарської діяльності. Щодо громадян, які не є суб’єктами господарювання, але беруть участь у такому обігу (для власного використання) на території України, законом визначено можливість придбання ними через аптечні заклади державної та комунальної форми власності (що мають відповідну ліцензію), зберігання, перевезення та використання наркотичних (психотропних) лікарських засобів згідно з медичними показаннями за рецептом лікаря, оформленим в установленому порядку на спеціальному рецептурному бланку форми № 3.

Підприємства недержавної форми власності, які мають ліцензію на право провадження господарської діяльності з медичної практики та діяльність яких пов’язана з наданням громадянам хірургічної чи іншої невідкладної медичної допомоги, можуть на договірній основі отримувати послуги з відпуску та використання наркотичних (психотропних) лікарських засобів від підприємств державної чи комунальної форми власності, що мають ліцензію на право провадження діяльності, пов’язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, з покладанням на них повної відповідальності.

Прекурсори, включені до списку 2 таблиці IV Переліку, які є лікарськими засобами (наприклад, перманганат калію), громадяни можуть придбавати в аптечних закладах усіх форм власності без рецепта лікаря у розфасованому в споживчу упаковку вигляді. Засоби, які містять прекурсори списку 2, у вигляді летких розчинників, засобів побутової хімії, лаків, фарб, змивок, синтетичних клеїв тощо, розфасованих у споживчу упаковку — через заклади роздрібної торгівлі, які мають відповідну ліцензію. Наркотичні (психотропні) лікарські засоби підлягають такому самому порядку контролю, що й наркотичні засоби, психотропні речовини або прекурсори, які в них містяться. Деякі заходи контролю можуть не застосовуватись до комбінованих лікарських засобів, що містять малу кількість наркотичних засобів або психотропних речовин і прекурсорів, з яких ці засоби чи речовини не можуть бути видобуті легкодоступними способами у кількостях, що дають змогу зловжити ними.

На виконання міжнародних конвенцій ООН контроль за обігом наркотичних (психотропних) лікарських засобів здійснюється відповідно до законодавства з метою запобігання можливому їх витоку у незаконний обіг та спрямування на обмеження використання цих засобів виключно у медичних та наукових цілях. Одним із основних заходів контролю за обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів є проведення щорічних розрахунків та визначення потреб України у наркотичних засобах і психотропних речовинах для медичних та наукових цілей, на підставі яких Кабінет Міністрів України затверджує обсяги квот, в межах яких здійснюється виробництво, виготовлення, ввезення, вивезення та зберігання наркотичних засобів і психотропних речовин. У цьому році (як і впродовж останніх років) постановою № 726 від 2 червня 2004 р. Кабінет Міністрів України затвердив обсяги квот на 2004 р..
Изображение

Вільними та Гідними Громадянами можуть бути тільки ситі, здорові, озброєні!

Аватара пользователя
Леонід Мазира
Історик форуму. Генеральний значковий
Історик форуму. Генеральний значковий
Сообщения: 3231
Зарегистрирован: 14 дек 2008
Всего на руках: Заблокировано
Банк: Заблокировано
Пол: Мужской
Откуда: Київ
Благодарил (а): 4631 раз
Поблагодарили: 2696 раз

То що ж то було, або Як громадська рада при Звенигородській РДА із злочинністю боролася

Сообщение Леонід Мазира » 14 окт 2018, 18:13

Так, звичайно, є застосування наркотиків у медицині, цілком законне, але я недарма узяв у лапки це слово, бо у нас ще є словосполучення "незаконні бандформування", які теж захищені дірками в законодавстві або авторитетом їхніх хазяїв.
Це був сарказм по факту звенигородських реалій. Якби не "кришували", то не було б такого розгулу злочинності... Якщо вам відомі силовики у відставці з процвітаючим торгівельним бізнесом - то ото там і працюють
наркоприбутки, не сумнівайтесь...

Аватара пользователя
Kozak Taras
Гетьман
Гетьман
Сообщения: 19942
Зарегистрирован: 16 ноя 2008
Всего на руках: Заблокировано
Банк: Заблокировано
Пол: Мужской
Откуда: Козацьке
Благодарил (а): 5416 раз
Поблагодарили: 9256 раз

То що ж то було, або Як громадська рада при Звенигородській РДА із злочинністю боролася

Сообщение Kozak Taras » 14 окт 2018, 18:20

А що, в Звенигородці так нічого й не змінилося, як кришувала міліція, так і кришує поліція?
Изображение

Вільними та Гідними Громадянами можуть бути тільки ситі, здорові, озброєні!

Аватара пользователя
Леонід Мазира
Історик форуму. Генеральний значковий
Історик форуму. Генеральний значковий
Сообщения: 3231
Зарегистрирован: 14 дек 2008
Всего на руках: Заблокировано
Банк: Заблокировано
Пол: Мужской
Откуда: Київ
Благодарил (а): 4631 раз
Поблагодарили: 2696 раз

То що ж то було, або Як громадська рада при Звенигородській РДА із злочинністю боролася

Сообщение Леонід Мазира » 14 окт 2018, 19:26

Kozak Taras писал(а):
14 окт 2018, 18:20
А що, в Звенигородці так нічого й не змінилося
Так саме це і витікає з початкового посту.... Ну, може ще трохи почекати треба....

Вернуться в «Звенигородщина»