Тисни "Вхід", або "Реєстрація" та приєднуйся до нас!


Міфи про електромобілі

Все, що стосується особистого автотранспорту, мотоциклів, велосипедів, скутерів.

Модератор: Kozak Taras

Ответить
Аватара пользователя
Kozak Taras
Гетьман
Гетьман
Сообщения: 22604
Зарегистрирован: 16 ноя 2008
Всего на руках: Заблокировано
Репутация: 2025
Пол: Мужской
Откуда: Козацьке
Благодарил (а): 6983 раза
Поблагодарили: 11874 раза
Контактная информация:

Міфи про електромобілі

#1

Сообщение Kozak Taras » 01 ноя 2017, 10:20

Изображение

Головні міфи про електромобілі

Виробництво електромобіля обходиться екології дорожче, ніж виробництво традиційного
Вердикт: правда.

Дослідження показують, що для створення електромобіля потрібно набагато більше електроенергії. Як не складно здогадатись, причиною цього є величезні батареї. Для їх створення доводиться витрачати в рази більше енергії. Наприклад, Mercedes випускає модель B як з ДВЗ, так і з електромотором. У першому випадку, на етап виробництва припадає 18% загальних забруднень від автомобіля, а от з електронною версією на виробництво припадає вже 45% всіх забруднень.

Заради справедливості варто уточнити, що електромобілі є «брудніші» лише до того моменту, як дилер продає їх. Після продажу автомобілі з ДВЗ швидко їх наздоганяють. На чистоту EV впливає те, звідки береться енергія на зарядних станціях. Якщо їх живлять електростанції на викопному паливі, то експлуатація електромобіля виявляється всього на 25% екологічніше. Якщо заправки живлять гідроелектростанції або інші станції на відновлюваної енергії, то їх порівняна екологічність перевищує 64%.

Батареї електромобілів - бомба уповільненої дії
Вердикт: брехня.

Здебільшого літій-іонні батареї переробляються. Імовірність того, що хтось після закінчення терміну служби автомобіля просто викине їх, мала. Сучасні системи контролю та переробки дозволяють зводити нанівець небезпеку літій-іонних батарей. Якщо порівняти спалювання викопного палива і переробку батарей, то шкода останніх для природи за останні роки зовсім мізерна.

Збільшення числа електромобілів перевантажує електромережі
Вердикт: брехня.

Традиційні EV здатні заряджатися при потужності 3,2 кВт від звичайної домашньої мережі, де сила струму не перевищує 16 Ампер. Виходить, що автомобілі більш зручні електроспоживачі, ніж сушарки для волосся та електроплити. Норвезькі вчені підрахували, що до 2030 року у них на дорогах буде 1,5 млн електромобілів. Для мереж це обернеться підвищенням навантаження всього в 3%.

Батарея має короткий термін служби, а міняти дорого
Вердикт: брехня.

Nissan наводить дані, що велика частина їх Leaf використовується в якості таксі. Після 200 тис. Км ємність батареї впала лише на 25%. Tesla ж взагалі заявляє, що після 320 тис. Км батарея буде «жива» на 90%. Виходить, що сучасні батареї живуть стільки ж, скільки і ДВС. Що стосується заміни, то необов'язково змінювати всю батарею - можна міняти окремі комірки. Якщо ж мова йде про увесь акумулятор, то недавно Nissan оприлюднила цінник за таку послугу - $ 5 499.

Електромобілі переносять забруднення з одного місця в інше
Вердикт: часткова правда.

Це популярне звинувачення на адресу EV. Воно полягає в тому, що самі по собі електромобілі, звісно, не виділяють забруднення, але забруднення утворюються на етапі вироблення електроенергії для них. Тобто, якщо раніше ДВС виділяв CO2 безпосередньо там, де експлуатується, то зараз CO2 виділяється при спалюванні вугілля для отримання електрики. Сперечатися з цим не можна. Дійсно електроенергія не береться з нізвідки. Але є кілька важливих моментів. Виробництво електроенергії стає все більш «зеленою». Цілі країни відмовляються від вугілля, а це означає, що і електромобілі стають чистіше.

Самі EV проектуються так, щоб більш ефективно споживати енергію з батарей. І та енергія, яка потрібна EV для поїздки, набагато менше, ніж у традиційних автомобілів з ДВЗ. Сам факт перенесення забрудненню за межі міста в якійсь мірі теж можна сприймати як плюс. Концентрація смогу в місті знижується. Але з розвитком електростанцій цей міф все більше буде хибним. Навіть сьогодні EV вже 25-65% безпечніші для екології.

Чтобы увидеть ссылку, Вы должны быть зарегистрированы!
Изображение

Вільними та Гідними Громадянами можуть бути тільки ситі, здорові, озброєні!

Аватара пользователя
tposudevskij
Чотовий
Чотовий
Сообщения: 67
Зарегистрирован: 13 окт 2017
Всего на руках: Заблокировано
Репутация: 10
Пол: Мужской
Откуда: козацьке
Благодарил (а): 9 раз
Поблагодарили: 63 раза

Міфи про електромобілі

#2

Сообщение tposudevskij » 02 ноя 2017, 10:48

Електромобілі це безсумнівно добре, але вони ще далекі від досконалості, особливо тягнуть вниз батарейки, так що поки все ж краще традиційні або гібрид.
Ісус попереджує: “Стережіться фальшивих пророків, що приходять до вас ув одежі овечій, а всередині хижі вовки” (Матвія 7:15).

Ответить

Вернуться в «Авто/Мото/Вело»