Документи у відносинах з ДАІ

Все, що стосується особистого автотранспорту, мотоциклів, велосипедів, скутерів.

Модератор: Kozak Taras

Аватара пользователя
Kozak Taras
Гетьман
Гетьман
Сообщения: 21374
Зарегистрирован: 16 ноя 2008
Всего на руках: Заблокировано
Пол: Мужской
Откуда: Козацьке
Благодарил (а): 6151 раз
Поблагодарили: 10683 раза

Документи у відносинах з ДАІ

Сообщение Kozak Taras » 24 июл 2009, 17:23

В цій темі виложені документи та бланки заяв та скарг на дії інспекторів ДАІ. В прикріплених файлах містяться оригінали формату А4. Вам досить їх тільки розпечатати і заповнити при потребі. :)

Бланк пояснення про відсутність талону.

ПОЯСНЕННЯ
до протоколу складеному «____» ________________________року

Я, __________________________________________________________________________
__________________________ року керував автомобілем марки ______________________ реєстраційний № ___________ та був зупинений співробітником ДАІ ________________________ який склав протокол та виніс постанову про адміністративне правопорушення на підставі відсутності у мене тимчасового регистраційного талона.

Винним себе не визнаю за таких підстав:

1. У відповідності до Цивільного Кодексу України
Стаття 190. Майно: «Майнові права є неспоживною річчю. Майнові права визнаються речовими правами.»
Стаття 395. Види речових прав на чуже майно
1. Речовими правами на чуже майно є:
1) право володіння;
Стаття 397. Суб'єкти права володіння чужим майном
1. Володільцем чужого майна є особа, яка фактично тримає його у себе.
Стаття 398. Виникнення права володіння
1. Право володіння виникає на підставі договору з власником або особою, якій майно було передане власником, а також на інших підставах, встановлених законом.

2. У відповідності до ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про дорожній рух»
Стаття 16. Основні права та обов'язки водія транспортного засобу
Водій має право: керувати транспортним засобом і перевозити пасажирів або вантажі на дорогах, вулицях та в інших місцях, де рух транспорту не заборонено у встановленому порядку;
довіряти у встановленому порядку право користування і розпорядження приватним транспортним засобом іншій особі, яка має відповідне право на керування;
Водій зобов'язаний:
мати при собі та на вимогу працівників міліції, а водії військових транспортних засобів на вимогу посадових осіб військової інспекції безпеки дорожнього руху Військової служби правопорядку у Збройних Силах України передавати для перевірки посвідчення, реєстраційні та інші документи, що підтверджують право на керування транспортним засобом, а також дорожні (маршрутні) листи і документи на вантаж, що перевозиться (крім власників транспортних засобів, які використовують їх в індивідуальних некомерційних цілях), а у випадках, передбачених законодавством, страховий поліс (сертифікат) про укладання договору обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів та ліцензійну картку на автомобільний транспортний засіб у разі надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів;
(абзац другий частини другої статті 16 із змінами, внесеними згідно із Законами України від 15.05.2003 р. N 743-IV, від 01.07.2004 р. N 1961-IV, від 19.01.2006 р. N 3370-IV)
У ВІДПОВІДНОСТІ ДО КОДЕКСУ про Аміністративні Порушення
"Стаття 126. Керування транспортними засобами особами, які не мають відповідних документів або не пред'явили їх для перевірки
Керування транспортними засобами водіями, які не мають при собі або не пред'явили чи не передали для перевірки посвідчення водія відповідної категорії, талона до нього, реєстраційних та інших документів, що підтверджують право користування чи розпорядження транспортним засобом,




а у випадках, передбачених законодавством, належно оформленого дорожнього (маршрутного) листа або документів на вантаж, що перевозиться, ліцензійної картки на транспортний засіб, а так само
поліса (договору) обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (страхового сертифіката "Зелена картка"),

У відповідності до З А К О Н У У К Р А Ї Н И «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів»

1.6. власники транспортних засобів - юридичні та фізичні особи, які відповідно до законів України є власниками або законними володільцями (користувачами) наземних транспортних засобів на підставі права власності, права господарського відання, оперативного управління, на основі договору оренди, довіреності або правомірно експлуатують транспортний засіб на інших законних підставах;

У відповідності до Конституції України: Стаття 19. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

У відповідності до П О С Т А Н О В И КАБМІНУ від 10 жовтня 2001 р. N 1306 «Про Правила дорожнього руху»
1.10. Терміни, що наведені у цих Правилах, мають таке значення:
власник транспортного засобу - фізична або юридична особа, яка володіє майновими правами на транспортний засіб та має на це відповідні документи;
2.1. Водій механічного транспортного засобу повинен мати при собі:
б) реєстраційний документ на транспортний засіб (для транспортних засобів Збройних Сил - технічний талон), а у разі відсутності в транспортному засобі його власника ( хто такий власник див. вище), крім того, -
свідоцтво про право спільної власності на цей транспортний засіб чи тимчасовий реєстраційний талон;
«свідоцтво про право спільної власності», «тимчасовий реєстраційний талон» - ці документи не передбачені жодним Законом України. Як правовій документ вони не існують!!!
Таким чином я вважаю, що:
1. В АВТОМОБІЛІ за КЕРМОМ ПЕРЕБУВАЮ Я, ОСОБА ЯКА МАЄ МАЙНОВЕ ПРАВО ВОЛОДІННЯ із відповідним документом - ДОВІРЕНІСТЮ.
2. Я, відповідно до п. 1.10 Правил Дорожнього Руху є ВЛАСНИКОМ АВТОМОБІЛЯ, оскільки маю МАЙНОВЕ ПРАВО ВОЛОДІННЯ та ВІДПОВІДНИЙ ДОКУМЕНТ – ДОВІРЕНІСТЬ!
СПІВРОБІТНИКУ ДАІ мною були пред’явлені наступні документи:
- посвідчення водія _____________________________________________________________________
-талон до поствідчення водія _____________________________________________________________
- свідоцтво про реєстрацію ТЗ _____№_____________ видане _________________________________
______________________________________________________________________________________
-довіреність від імені ________________________ посвідчена ________________________________
______________________________________________________________________________________
яка дає мені право на керування та розпорядження цим транспортним засобом.
Таким чинном вважаю, що складу правопорушення в моїх діях немає.

____________________200__ року Підпис _______________

Також можете скачати цей бланк (формат А4, файл Doc)
blank_poyasnennya_pro_vidsutnist__talonu.rar
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Изображение

Вільними та Гідними Громадянами можуть бути тільки ситі, здорові, озброєні!

Аватара пользователя
Kozak Taras
Гетьман
Гетьман
Сообщения: 21374
Зарегистрирован: 16 ноя 2008
Всего на руках: Заблокировано
Пол: Мужской
Откуда: Козацьке
Благодарил (а): 6151 раз
Поблагодарили: 10683 раза

Re: Документи у відносинах з ДАІ

Сообщение Kozak Taras » 24 июл 2009, 17:25

Скарга на безпричинну зупинку транспортного засобу.


Начальнику ____________________________________
_______________________________________________
(Підставити посаду начальника та адресу органу ДАІ або ГУМВС України у регіоні)

Від: ______________________________________________
___________________________________________________
(Підставити свої ПІБ та адресу)

СКАРГА.
„___”__________20__р., ______________________________________________
(Підставити дату та місце подій)
під час керування транспортним засобом ____________________________________
(Підставити марку, модель, державний номерний знак)
мене було зупинено співробітником ДАІ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(Підставити відомі дані співробітника ДАІ, - ПІБ, звання та посаду, або номер нагрудного знаку, або номерний знак патрульного транспортного засобу, тощо).
Зазначений співробітник ДАІ не представився (представився нерозбірливо), на протиріччя вимогам ч.2 ст.5 Закону України „Про міліцію”, і усі вказані відомості про нього стали відомі вже у процесі подальшого спілкування.
Коли я, забажавши реалізувати своє право, передбачене ч.1 ст.16 Закону України „Про дорожній рух”, п.2.14 „в” ПДР, знати причину зупинки транспортного засобу, задав це питання працівнику ДАІ, то отримав відповідь: „Перевірка документів”, „Спецоперація”, „Перевірка технічного стану”.
Зазначені дії співробітника міліції я вважаю незаконними з таких підстав.
У відповідності до Положення про Державну автомобільну інспекцію Міністерства внутрішніх справ (затверджено Постановою КМ України від 14 квітня 1997 р. N 341), а саме пп..5 п.5 зазначеного Положення, Державтоінспекція має право:

5) зупиняти транспортні засоби у разі порушення вимог правил,
норм та стандартів забезпечення безпеки дорожнього руху, наявних
ознак, що свідчать про їх технічну несправність або забруднення
довкілля, а також у разі наявності даних про те, що вони
використовуються з протиправною метою

Як видно з наведеного, цей перелік є вичерпним. Ніяких інших підстав для зупинки транспортного засобу зазначене Положення не знає.
І це недаремно.
У відповідності до ст..11 Закону України „Про міліцію”, міліція має право:

2) перевіряти у громадян при підозрі у вчиненні правопорушень
документи, що посвідчують їх особу, а також інші документи,
необхідні для з'ясування питання щодо додержання правил, нагляд і
контроль за виконанням яких покладено на міліцію;

Тобто єдиною підставою для перевірки документів особи може бути підозра громадянина у вчиненні правопорушення.
Мені про будь-які підозри у вчинені правопорушення співробітником міліції повідомлено не було.
Термін „спецоперація” як підстава для зупинки транспортного засобу або перевірки документів законодавством України теж не визначений, і як така підстава не передбачений.
Ст.. 35 Закону України „Про дорожній рух” передбачає, що перевірка технічного стану проводиться виключно (це є важливим для розуміння незаконності вимог Наказу) уповноваженими суб’єктами господарювання, що мають відповідну ліцензію. Таким чином, не може йти мови про проведення такої перевірки посадовими (службовими) особами органу державної влади. Тим більше, що ст.8 Господарського кодексу України прямо передбачає, що органи державної влади та управління не є суб’єктами господарювання, а отже, вони не можуть ані мати відповідних ліцензій, ані взагалі проводити такі перевірки.
Більше того. Ст.35 Закону „Про дорожній рух” передбачає єдиний випадок перевірки технічного стану транспортних засобів – державний технічний огляд. Інших випадків примусової, обов’язкової для власників транспортних засобів та водіїв перевірки технічного стану зазначений закон не передбачає взагалі.
Між тим, у відповідності до ст.19 Конституції України, посадові (службові) особи органів державної влади можуть діяти виключно у межах, способом та у порядку, що прямо передбачені законом. Таким чином, така перевірка у відповідності до закону не може бути проведена взагалі.
Більше того. В умовах, які можна забезпечити при зупинці транспортного засобу, зокрема, безпосередньо на дорозі, неможливо забезпечити відповідність перевірок ДСТУ 3649-97 „Засоби транспортні дорожні. Експлуатаційні вимоги безпеки до технічного стану та методи контролю”, а також повну відповідність вимірювань та засобів вимірювальної техніки (на які, у даному випадку, поширюється державний метрологічний контроль та нагляд) вимогам Закону України „Про метрологію та метрологічну діяльність”.
У відповідності до п.3.3 Інструкції з діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС України (затверджено Наказом МВС від 13.11.2006 N 1111), завданням ДПС є, зокрема:

3.3. Забезпечення безпечного й безперебійного руху
транспортних засобів.

Більше того. До обов’язків співробітників ДПС та ж Інструкція прямо відносить:

7.1.2. Організовувати безпечний та безперешкодний процес
дорожнього руху.

Очевидно, що безпричинні або з тих причин, що не передбачені законодавством, зупинки транспортного засобу, порушують законодавство, нормативні документи, які регулюють діяльність підрозділів ДПС та МВС взагалі, а також порушують мої права, як учасника руху.
На підставі викладеного, керуючись стст.5-7 Закону України „Про звернення громадян”,

ПРОШУ:
1). Вжити заходів дисциплінарного характеру до службової (посадової) особи ДАІ, яка вчинила дії, що порушують законодавство, та керівників підрозділу ДАІ, які допускають такі порушення працівниками при організації несення ними служби;
2). Дати відповідь у порядку та у терміни, передбачені ст.20 Закону України „Про звернення громадян”.

„___”________ 20___р.

(Підпис)
беспричинную остановку транспортного средства.rar
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Изображение

Вільними та Гідними Громадянами можуть бути тільки ситі, здорові, озброєні!

Аватара пользователя
Kozak Taras
Гетьман
Гетьман
Сообщения: 21374
Зарегистрирован: 16 ноя 2008
Всего на руках: Заблокировано
Пол: Мужской
Откуда: Козацьке
Благодарил (а): 6151 раз
Поблагодарили: 10683 раза

Re: Документи у відносинах з ДАІ

Сообщение Kozak Taras » 24 июл 2009, 17:47

Скарга на вилучення водійського посвідчення


До ___________________________ суду ____________(підставити назву суду)
--------------------------------------------------------------------------------------------
_________________________________________________ (підставити адресу суду)


Начальнику ____________________________________ (підставити назву органу ДАІ або внутрішніх справ)
---------------------------------------------------------------------------------------------------
___________________________________ (підставити адресу органу ДАІ або внутрішніх справ)

На вилучення посвідчення водія

СКАРГА
(У порядку ст..267 КпАП України)


„____”__________ 200__р. (підставити дату) я під час керування автомобілем __________________________________, держ.№ ______________ (підставити марку та державний номер автомобіля) був зупинений співробітником ДАІ та передав йому свої документи для перевірки
потрапив у ДТП та під час оформлення ДТП передав свої документи співробітнику ДАІ
__________________________________________________________________ (підставити дані співробітника ДАІ, якщо вони відомі, якщо вони невідомі, то вказати, що відомо про нього: номер нагрудного знаку, номер службового транспортного засобу, абощо. Якщо співробітник ДАІ не представився, на це також необхідно вказати.)
Зазначеним співробітником ДАІ було складено щодо мене адмінпротокол за ст.. _________ КпАП України (підставити статтю закону, за якою складено адмінпротокол).
При цьому співробітником ДАІ вилучено у мене посвідчення водія. До талону до посвідчення водія ніякого запису про вилучення не зроблено.
Протоколу вилучення посвідчення водія не складено.
Зазначені дії співробітника ДАІ є незаконними з таких підстав.
По-перше, ст..260 КпАП України обумовлює вжиття будь-яких заходів забезпечення провадження у справах про адміністративні правопорушення виключним переліком обставин. У даному випадку не було ані необхідності припинення правопорушення (оскільки автомобіль було вже зупинено працівником ДАІ, до того ж, вилучення посвідчення не може бути засобом припинення правопорушення), ані ситуації, коли вичерпано інші заходи впливу; не було також необхідності встановлення моєї особи, оскільки вона підтверджена документами, в т.ч. тим же посвідченням водія; не було і неможливості складання протоколу про адміністративне правопорушення, що випливає з того факту, що фактично протокол складено; не було і необхідності забезпечення саме таким чином своєчасності та правильності розгляду справи, а порядок виконання постанов передбачений Законами України „Про дорожній рух” та „Про виконавче провадження”.
По-друге, відповідно до зазначеної статті, заходи забезпечення провадження застосовуються виключно у випадках, прямо передбачених законом України. Між тим, на даний час ніякий закон не передбачає прямо повноважень працівника ДАІ вилучати посвідчення водія при складанні протоколу про адміністративні правопорушення. Більше того: зі ст..265 КпАП України норма, яка давала такі повноваження, була виключена Законом №2350-ІІІ від 05.04.2001р. З чого видно пряму волю законодавця на те, щоб такі повноваження у законодавстві не містилися.
По-третє, у відповідності до ч.2 ст.260 КпАП, порядок, зокрема, вилучення речей та документів визначається самим Кодексом та іншими законами України. Таких норм на даний час ані КпАП України, ані інші закони, щодо вилучення посвідчення водія при складанні протоколу про адміністративне правопорушення, не містять.
По-четверте, ст..265 КпАП передбачає виключно речей та документів, які були знаряддям або безпосереднім об’єктом правопорушення. Посвідчення водія не є ні тим, ні іншим, отже, і не може бути вилучено у відповідності до цієї статті.
По-п’яте, у відповідності до ст..265 КпАП, вилучатися можуть тільки речі та документи, виявлені під час затримання, особистого огляду або огляду речей. Жодна з цих процесуальних дій щодо мене не вчинювалася, і відповідних протоколів не складалося.
По-шосте, не складалося і протоколу вилучення, що є порушенням ч.2 ст.265 КпАП.
По-сьоме, у талон до посвідчення водія не внесено відмітки про вилучення посвідчення. Навіть у випадку, якби саме вилучення було законним, це істотно порушувало б мої права, оскільки не давало б можливості керування транспортним засобом, та порушувало б пп..1, 3 Положення про талон до посвідчення водія (ЗАТВЕРДЖЕНО наказом Міністерства внутрішніх справ України від 2 квітня 1994 р. N 166). При цьому слід вказати, що зазначене Положення повинно застосовуватись тільки у межах, у яких воно не протирічить нині діючому законодавству та Конституції України, у відповідності до положень ст..8 Конституції, пп..2, 5 Постанови Пленуму Верховного Суду України від 1.11.1996р. „Про застосування Конституції України при здійсненні правосуддя”.
Слід вказати, що відповідно до ст..19 Конституції України, посадова особа органу державної влади (а співробітник ДАІ, який складає протокол про адміністративне правопорушення, виконує саме функції такої особи) має діяти виключно у межах, способом і у порядку, прямо передбаченими законом України.
Як видно з зазначеного, ані самі такі дії, як вилучення посвідчення водія до винесення судом рішення по справі, ані спосіб їх вчинення, - законодавством України не передбачені. За таких умов вчинення цих дій посадовою особою є неприпустимим з точки зору Конституції та законодавства України.
До цього слід додати, що і сам протокол про адміністративне правопорушення складений безпідставно та не відповідає вимогам законодавства України, що відображено у клопотанні, поданому мною до суду, копія якого додається.
На підставі викладеного, керуючись ст..267 КпАП України,

ПРОШУ:

1). Визнати незаконним вилучення у мене посвідчення водія працівником ДАІ _________________________________________________________ (підставити дані працівника ДАІ, якщо вони є) ;
2). Повернути мені вилучене посвідчення водія.

„____”__________200__р.


Підпис

Додаток: копія клопотання по справі про адміністративне правопорушення на _____ аркушах.

Скрытое содержимое
Чтобы прочитать содержимое, вы должны быть зарегистрированным пользователем и иметь написанных сообщений минимум: 1
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Изображение

Вільними та Гідними Громадянами можуть бути тільки ситі, здорові, озброєні!

Аватара пользователя
Kozak Taras
Гетьман
Гетьман
Сообщения: 21374
Зарегистрирован: 16 ноя 2008
Всего на руках: Заблокировано
Пол: Мужской
Откуда: Козацьке
Благодарил (а): 6151 раз
Поблагодарили: 10683 раза

Re: Документи у відносинах з ДАІ

Сообщение Kozak Taras » 27 июл 2009, 22:15

Скарга на незаконний огляд або обшук транспортного засобу.
Начальнику ____________________________________
_______________________________________________
(Підставити посаду начальника та адресу органу ДАІ або ГУМВС України у регіоні)

Від: ______________________________________________
___________________________________________________
(Підставити свої ПІБ та адресу)

СКАРГА.
„___”__________20__р., ____________________________________
(Підставити дату та місце подій)
під час керування транспортним засобом _______________________
(Підставити марку, модель, державний номерний знак)
мене було зупинено співробітником ДАІ _____________________________________________________
(Підставити відомі дані співробітника ДАІ, - ПІБ, звання та посаду, або номер нагрудного знаку, або номерний
знак патрульного транспортного засобу, тощо).
Зазначений співробітник ДАІ не представився (представився нерозбірливо), на протиріччя вимогам ч.2 ст.5
Закону України „Про міліцію”, і усі вказані відомості про нього стали відомі вже у процесі подальшого спілкування.
Після цього зазначений співробітник пред’явив мені вимогу відкрити салон та багажник автомобіля, порився у речах,
які там знаходилися. Він вказав при цьому, що було проведено „огляд” транспортного засобу.
Вказані дії я вважаю незаконними з таких підстав.
Враховуючи той факт, що подібний огляд проводиться з метою виявлення заборонених предметів,
у тому числі й тих, за перевезення, зберігання або носіння яких передбачено кримінальну відповідальність,
до зазначених правовідносин слід застосовувати положення КПК України. Зазначений огляд не відповідав
вимогам КПК з кількох підстав.
Так, до порушення кримінальної справи і, відповідно, не особою, яка проводить досудове слідство,
може проводитися виключно огляд місця події і тільки у невідкладних випадках, як це прямо передбачено
ч.2 ст.190 КПК. Мій автомобіль місцем будь-якої події не був, а співробітник ДАІ не був особою, яка
проводить досудове слідство.
Автомобіль є володінням особи, а отже, його огляд, у відповідності до ч.4 ст.190 КПК, проводиться за рішенням суду.
Такого рішення у даному випадку не було. Як не було і жодного з випадків, які передбачені як винятки з цього
правила у ч.5 зазначеної статті.
На порушення ч.3 190, ч.1 ст.191 КПК, огляд проведено без складання протоколу та без залучення понятих.
Більше того. Саме пред’явлення вимоги про відкриття салона та багажника автомобіля, які підпадають під
визначення приміщення та іншого сховища, що передбачає отримання згоди або відмови їх відкрити,
свідчить про те, що вказані дії були не оглядом (який характеризується тільки візуальним дослідженням предмету огляду),
а обшуком, оскільки такий порядок передбачений ч.2 ст.183 КПК України тільки і виключно для цієї слідчої дії.
Іншого випадку, коли співробітник міліції має право пред’явити такі вимоги до громадянина, ані КПК,
ані інші законодавчі акти України не передбачають.
Між тим, у відповідності до ст.ст..177, 183 КПК, обшук володіння особи проводиться також, за загальним
правилом, за мотивованою постановою суду (обставин, які є підставою для виключення з цього правила,
також не було у даному випадку). Обшук також проводиться із залученням понятих та складанням протоколу.
Нічого цього виконано співробітником ДАІ не було.
Між тим, у відповідності до ст.19 Конституції України, посадові (службові) особи органів державної влади можуть
діяти виключно у межах, способом та у порядку, що прямо передбачені законом.
Таким чином, такий обшук у цій ситуації у відповідності до закону не може бути проведено взагалі.
Більше того, співробітником ДАІ було запропоновано пред’явити для огляду також вміст кишеней.
Що підпадає під визначення обшуку особи, відповідно до ст..184 КПК України, але його також проведено
без належних підстав, передбачених зазначеною статтею закону, та із порушенням встановленого порядку.
Очевидно, що безпричинні або з тих причин, що не передбачені законодавством, подібні дії, порушують
законодавство, а також грубо порушують мої права.
На підставі викладеного, керуючись стст.5-7 Закону України „Про звернення громадян”,

ПРОШУ:
1). Вжити заходів дисциплінарного характеру до службової (посадової) особи ДАІ, яка вчинила дії,
що порушують законодавство, та керівників підрозділу ДАІ, які допускають
такі порушення працівниками при організації несення ними служби;
2). Дати відповідь у порядку та у терміни, передбачені ст.20 Закону України „Про звернення громадян”.

„___”________ 20___р.

(Підпис)

Скрытое содержимое
Чтобы прочитать содержимое, вы должны быть зарегистрированным пользователем и иметь написанных сообщений минимум: 1
Изображение

Вільними та Гідними Громадянами можуть бути тільки ситі, здорові, озброєні!

Аватара пользователя
Kozak Taras
Гетьман
Гетьман
Сообщения: 21374
Зарегистрирован: 16 ноя 2008
Всего на руках: Заблокировано
Пол: Мужской
Откуда: Козацьке
Благодарил (а): 6151 раз
Поблагодарили: 10683 раза

Re: Документи у відносинах з ДАІ

Сообщение Kozak Taras » 27 июл 2009, 22:23

ПАМЯТКА ПО ПОВЕДЕНИЮ ВОДИТЕЛЯ ПРИ ОФОРМЛЕНИИ АДМИНПРОТОКОЛА И/ИЛИ ПОСТАНОВЛЕНИЯ СОТРУДНИКА ГАИ ПО ДЕЛУ ОБ АДМИННАРУШЕНИИ.

При дей ствующем порядке вынесения постановлений сотрудниками ГАИ нет смысла в признании своей вины в каком бы то ни было административном правонарушении.
Вы имеете право подать свои объяснения по сути нарушения. В обязательном порядке пишите все свои аргументы, почему Вы несогласны с виновностью в нарушении, в графе, предназначенной для своих объяснений.
Обязательно требуйте указать свидетелей, в том числе и пассажиров своего автомобиля, которые могут подтвердить Вашу невиновность. Если сотрудник ГАИ отказывается их фиксировать под любыми предлогами (в том числе потому, что это якобы «заинтересованные лица»), сами вписывайте их в свои объяснения. Свидетелем может являться любое лицо.
В обязательном порядке проследите, чтобы в незаполненных графах протокола стояли прочерки, во избежание дальнейших дописок.
Сотрудник ГАИ обязан Вам выдать на месте копию протокола, а если на месте выносится постановление об административном правонарушении – и копию постановления. Проследите, чтобы данные совпадали с оригиналом протокола, включая данные самого сотрудника, составившего протокол и/или постановление.
В протоколе в своих пояснениях (если места для них не хватает на бланке, можете писать пояснения на отдельном листе, но в обязательном порядке отметив в протоколе, что объяснение на отдельном личте прилагается) впишите, если сотрудник ГАИ имеет право выносить за данное нарушение постановление на месте, что вину не признаёте, согласно ст.268 КоАП Украины просите отложить рассмотрение дела, т.к. имеете право воспользоваться помощью адвоката, а также желаете представить документы, характеризующие личность (а при необходимости и другие доказательства).
Соблюдение этих правил позволит в дальнейшем успешнее защищаться в суде, а также обжаловать (в том числе и в судебном порядке) постановление, если оно выносится непосредствено сотрудником ГАИ на месте нарушения.
Изображение

Вільними та Гідними Громадянами можуть бути тільки ситі, здорові, озброєні!

Аватара пользователя
Kozak Taras
Гетьман
Гетьман
Сообщения: 21374
Зарегистрирован: 16 ноя 2008
Всего на руках: Заблокировано
Пол: Мужской
Откуда: Козацьке
Благодарил (а): 6151 раз
Поблагодарили: 10683 раза

Re: Документи у відносинах з ДАІ

Сообщение Kozak Taras » 28 июл 2009, 20:22

[center]ДОВІДКА
про адміністративну відповідальність за порушення
Правил дорожнього руху[/center]

.rar
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Изображение

Вільними та Гідними Громадянами можуть бути тільки ситі, здорові, озброєні!

Аватара пользователя
Kozak Taras
Гетьман
Гетьман
Сообщения: 21374
Зарегистрирован: 16 ноя 2008
Всего на руках: Заблокировано
Пол: Мужской
Откуда: Козацьке
Благодарил (а): 6151 раз
Поблагодарили: 10683 раза

Re: Документи у відносинах з ДАІ

Сообщение Kozak Taras » 28 июл 2009, 20:27

Скарга на інспектора ДАІ який не реагував на порушення ПДР пішоходами,
які відбувалися у безпосередній близькості до його місцезнаходження, та створювали
перешкоду та небезпеку для руху транспортних засобів.



Начальнику ____________________________________
_______________________________________________
(Підставити посаду начальника та адресу органу ДАІ або ГУМВС України у регіоні)

Від: ______________________________________________
___________________________________________________
(Підставити свої ПІБ та адресу)

СКАРГА.
„___”__________20__р., ______________________________________________
(Підставити дату та місце подій)
я спостерігав співробітника ДАІ ____________________________________,

„___”________ 20___р.

(Підпис)
непринятие сотрудниками ГАИ мер по нарушению ПДД .rar
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Изображение

Вільними та Гідними Громадянами можуть бути тільки ситі, здорові, озброєні!

Аватара пользователя
Сокол
Полковник
Полковник
Сообщения: 1067
Зарегистрирован: 14 мар 2009
Всего на руках: Заблокировано
Пол: Мужской
Откуда: Вологда
Благодарил (а): 327 раз
Поблагодарили: 123 раза

Re: Документи у відносинах з ДАІ

Сообщение Сокол » 03 авг 2009, 10:03

Провёл в Украине три недели. Катался по Украине много. За это время был остановлен сотрудниками ДАИ 3 раза. Два из них беспричинно. Один раз развод, но разошлись миром. А так в целом никаких обид на сотрудников ДАИ.

Аватара пользователя
angel
Ангел форуму Полковник
Ангел форуму Полковник
Сообщения: 1198
Зарегистрирован: 21 ноя 2008
Всего на руках: Заблокировано
Пол: Женский
Откуда: Київ
Благодарил (а): 865 раз
Поблагодарили: 845 раз

Re: Документи у відносинах з ДАІ

Сообщение angel » 04 авг 2009, 20:33

Также есть хорошая книга и одноименный фильм "100 аргументов против штрафов ГАИ"
Добавить не получается, ее можно найти в инете по наименованию, занимает в формате pdf 85Мb
Изображение

Книга предназначена для всех автомобилистов, поскольку в нашей стране водить автомобиль и не столкнуться с произволом ГАИ нереально. Автор переработал множество норма-тивных актов и подготовил практическое пособие для ведения аргументированного диалога с инспектором ГАИ в самых разных ситуациях.
Для иллюстрации приводим цитаты:
"На дорогах с двумя и более полосами для движения в одном направлении знаки с учетом характера содержащейся на них информации и местных условий должны дублироваться. А вот дорожный знак с названием населённого пункта стоит всегда только с правой стороны дороги, что даёт водителю все основания заявлять: "Знак не видел, поскольку в этот момент совершал опережение крупногабаритного транспортного средства. Поэтому двигался со скоростью, разрешённой ПДД за пределами населённых пунктов, а именно - 90 км/час". Если инспектор ГАИ с этим согласится, но намекнёт, что при подъезде к городу, и слева и справа стояли знаки, ограничивающие скорость, водитель может заявить: "Знаки действительно видел, и я выполнил их требования до ближайшего перекрёстка, как того и требуют ПДД".
В своих пояснениях Вы можете написать примерно следующее: "В момент переключения сигнала светофора с зеленого на желтый я находился приблизительно в 10 м от границы перекрестка и двигался со скорость 60 км/час, разрешённой для населённого пункта. Даже при экстренном торможении, тормозной путь составил бы более указанного расстояния и мог бы привести к столкновению с идущим сзади автомобилем. Согласно П.8.11 ПДД, в данной ситуации я имел право продолжать движение. Поэтому считаю свои действия не просто правомерными, а единственно соответствующими требованиям ПДД в данной дорожно-транспортной ситуации". Кстати, будет уместно Вам напомнить, что в соответствии с требованиями ПДД тормозной путь исправного автомобиля должен составлять 14,7 м при его движении на скорости 40 км/час. Сокращение этого расстояние возможно только за счёт экстренного торможения и конечно же будет зависеть от массы автомобиля…
Как вы, наверное, знаете, полгода назад штрафы за нарушения ПДД выросли в десятки раз. Поэтому книга/диск представляют для ее читателей не столько познавательный, сколько совер-шенно практический интерес. Выход книги и диска в свет поддержан рекламной и PR-компаниями в прессе и интернете.
Автор: Владимир Караваев
Страниц: 400
Издатель: Украинский Медиа Холдинг
Изображение

Аватара пользователя
TonikS
Козак
Козак
Сообщения: 6
Зарегистрирован: 24 мар 2010
Всего на руках: Заблокировано
Пол: Мужской
Откуда: Рівне

Re: Документи у відносинах з ДАІ

Сообщение TonikS » 25 мар 2010, 01:40

Супер, спасибо всем. Я допоздна работаю и еще небыло такой ночи чтоб не остановили. Теперь будем знать как с ними базарить. :P

Вернуться в «Авто/Мото/Вело»