Тисни "Вхід", або "Реєстрація" та приєднуйся до нас!
Стан наших доріг
Модератор: Kozak Taras
- TANECHKA
- Генеральний значковий
- Сообщения: 4574
- Зарегистрирован: 15 окт 2010
- Всего на руках: Заблокировано
- Репутация: 877
- Пол: Женский
- Откуда: Козацьке
- Благодарил (а): 8369 раз
- Поблагодарили: 3556 раз
Стан наших доріг
Абсолютний антирекорди-
202 тонни
Працівники Укратрансбезпеки на вагово-контрольних пунктах щодня виявляють разючі випадки перевантажень. "Майже кожне 10 зважування на ГВК - з разючим перевищенням вагових параметрів, говорить на своїй сторінці в Фейсбук нардеп з Миколаївщини Тарас Кремінь. - Це дозволило з початку 2018 року перерахувати до державного бюджету 6 249 601 грн".
За словами нардепа, прикладом антирекорду з перевантаження був випадок, коли при нормі 40 тон повна маса машини складала 202 тони. Цей транспортний засіб рухався з Одеської області в Івано-Франківську. Минулого року рекордним було 115-тонне завантаження фури з зерном.
Надзвичайні випадки порушень законодавства про автомобільний транспорт у 2018 році розміщені на сайті "Укртрансбезпеки". Там також є інформація про величезні штрафи, які накладаються на перевізників.
"На жаль, ці кошти на пішли не на розширення штатів УТБ принаймні на 50%, як це передбачають розрахунки. Саме тому нарешті придбані ГВК на дорогах України, на яких перевізники досі встановлюють "антирекорди", доволі часто несе безсистемний характер", - говорить Тарас Кремінь
Чтобы увидеть ссылку, Вы должны быть зарегистрированы!
Ось і відповідь чому немає доріг.Страшенні перенавантаження,гроші зі штрафів йдуть невідомо куди. А ще ваговий контроль об'їжджають селами,паралельними дорогами,водії сповіщають один одного про такий контроль . В Європу з такою вагою не пустять, а по Україні все можна.
202 тонни
Працівники Укратрансбезпеки на вагово-контрольних пунктах щодня виявляють разючі випадки перевантажень. "Майже кожне 10 зважування на ГВК - з разючим перевищенням вагових параметрів, говорить на своїй сторінці в Фейсбук нардеп з Миколаївщини Тарас Кремінь. - Це дозволило з початку 2018 року перерахувати до державного бюджету 6 249 601 грн".
За словами нардепа, прикладом антирекорду з перевантаження був випадок, коли при нормі 40 тон повна маса машини складала 202 тони. Цей транспортний засіб рухався з Одеської області в Івано-Франківську. Минулого року рекордним було 115-тонне завантаження фури з зерном.
Надзвичайні випадки порушень законодавства про автомобільний транспорт у 2018 році розміщені на сайті "Укртрансбезпеки". Там також є інформація про величезні штрафи, які накладаються на перевізників.
"На жаль, ці кошти на пішли не на розширення штатів УТБ принаймні на 50%, як це передбачають розрахунки. Саме тому нарешті придбані ГВК на дорогах України, на яких перевізники досі встановлюють "антирекорди", доволі часто несе безсистемний характер", - говорить Тарас Кремінь
Чтобы увидеть ссылку, Вы должны быть зарегистрированы!
Ось і відповідь чому немає доріг.Страшенні перенавантаження,гроші зі штрафів йдуть невідомо куди. А ще ваговий контроль об'їжджають селами,паралельними дорогами,водії сповіщають один одного про такий контроль . В Європу з такою вагою не пустять, а по Україні все можна.
- Kozak Taras
- Гетьман
- Сообщения: 22604
- Зарегистрирован: 16 ноя 2008
- Всего на руках: Заблокировано
- Репутация: 2025
- Пол: Мужской
- Откуда: Козацьке
- Благодарил (а): 6983 раза
- Поблагодарили: 11874 раза
- Контактная информация:
Стан наших доріг
Відновлення національної автомобільної дороги державного значення Н-16 Золотоноша – Черкаси – Сміла – Умань (200 км) – у переліку основних регіональних проектів, які втілять в області. Ця траса з’єднує 5 районів Черкащини, а користуються нею мешканці з 12. Про ці та інші “дорожні” ремонти розповів голова облдержадміністрації Олександр Вельбівець під час виступу на засіданні Ради регіонального розвитку черкащини за участі Президента України 10 березня.
“Також ми плануємо відновити 2 автодороги: М-05 Київ – Одеса та H-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя, які проходять через Черкаську область, – наголосив Олександр Вельбівець. – Тож цього року ми відремонтуємо 260 км автомобільних доріг загального користування місцевого значення та 144 тисячі квадратних метрів вулиць і доріг комунальної власності”.
Водночас, серед масштабних проектів – відновлення аеропорту в Черкасах, наголосив керманич області. На його думку, відновлення летовища стане ще однією перевагою Черкащини для інвесторів та туристів.
“Також ми плануємо відновити 2 автодороги: М-05 Київ – Одеса та H-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя, які проходять через Черкаську область, – наголосив Олександр Вельбівець. – Тож цього року ми відремонтуємо 260 км автомобільних доріг загального користування місцевого значення та 144 тисячі квадратних метрів вулиць і доріг комунальної власності”.
Водночас, серед масштабних проектів – відновлення аеропорту в Черкасах, наголосив керманич області. На його думку, відновлення летовища стане ще однією перевагою Черкащини для інвесторів та туристів.
- Kozak Taras
- Гетьман
- Сообщения: 22604
- Зарегистрирован: 16 ноя 2008
- Всего на руках: Заблокировано
- Репутация: 2025
- Пол: Мужской
- Откуда: Козацьке
- Благодарил (а): 6983 раза
- Поблагодарили: 11874 раза
- Контактная информация:
Стан наших доріг
На ремонт дороги Н-16 Золотоноша — Черкаси — Сміла — Умань — виділено 260 092 000 грн;
- Леонід Мазира
- Історик форуму. Генеральний значковий
- Сообщения: 3557
- Зарегистрирован: 14 дек 2008
- Всего на руках: Заблокировано
- Репутация: 765
- Пол: Мужской
- Откуда: Київ
- Благодарил (а): 5404 раза
- Поблагодарили: 3116 раз
Стан наших доріг
От якби ще на Звенигородка - Медвин, хоча б 30 мільйонів! Ну, хоча б на Мурзинці - Калиновий Кущ....
- TANECHKA
- Генеральний значковий
- Сообщения: 4574
- Зарегистрирован: 15 окт 2010
- Всего на руках: Заблокировано
- Репутация: 877
- Пол: Женский
- Откуда: Козацьке
- Благодарил (а): 8369 раз
- Поблагодарили: 3556 раз
Стан наших доріг
До речі,десь бачила статтю ,що ремонт відрізку Київ- Одеса ,що проходить через Черкаську область ( найгірший відрізок) ремонтуватиме білоруська фірма. Десять років гарантії на асфальтобетонне покриття. Сучасна розмітка. Ну, дай Бог.
- Kozak Taras
- Гетьман
- Сообщения: 22604
- Зарегистрирован: 16 ноя 2008
- Всего на руках: Заблокировано
- Репутация: 2025
- Пол: Мужской
- Откуда: Козацьке
- Благодарил (а): 6983 раза
- Поблагодарили: 11874 раза
- Контактная информация:
Стан наших доріг
Це дорога регіонального значення, і мабуть має фінансуватися з місцевого бюджету... але судячи з оцієї інфографіки, марно сподіватися. Участок цієї дороги, що проходить по Черкаській обл. навіть ямкового ремонту не бачив хто зна відколи.Леонід Мазира писал(а): ↑18 мар 2019, 18:17От якби ще на Звенигородка - Медвин, хоча б 30 мільйонів! Ну, хоча б на Мурзинці - Калиновий Кущ....
- TANECHKA
- Генеральний значковий
- Сообщения: 4574
- Зарегистрирован: 15 окт 2010
- Всего на руках: Заблокировано
- Репутация: 877
- Пол: Женский
- Откуда: Козацьке
- Благодарил (а): 8369 раз
- Поблагодарили: 3556 раз
Стан наших доріг
Ямковий ремонт проводився там неодноразово, я там три роки проїздила. Смільчинці залатали повністю в минулому році. А от якість того латання ,то вже інше питання. Дорога після зими знову в жахливому стані. А в Калиновому Кущеві в одному місці завжди розбивається асфальт,і навіть в суху погоду там є вода. Можливо підбивають якісь підземні джерела.
- Kozak Taras
- Гетьман
- Сообщения: 22604
- Зарегистрирован: 16 ноя 2008
- Всего на руках: Заблокировано
- Репутация: 2025
- Пол: Мужской
- Откуда: Козацьке
- Благодарил (а): 6983 раза
- Поблагодарили: 11874 раза
- Контактная информация:
Стан наших доріг
але він жахливий, де була яма, стає горб. Кардинально картина відрізняється в Київській обл. там набагато якісніше роблять. Як тільки в'їжджаєш в Черкаську обл. так і почало все тарахтіти і дрижати... жах... особливо в Лисянському районі.
- Отаман
- Курінний писар. Полковник
- Сообщения: 1400
- Зарегистрирован: 16 ноя 2013
- Всего на руках: Заблокировано
- Репутация: 1027
- Пол: Мужской
- Откуда: с.Козацьке
- Благодарил (а): 3036 раз
- Поблагодарили: 2269 раз
Стан наших доріг
Мені не доводиться,слава богові,їздить по великих трасах.Мій маршрут Козацьке-Звенигородка-Козацьке.Тут у нас ще покамість дорога-слава Богові.А от недавно довелось змінить маршрут на Козацьке -Шпола-Козацьке.Після цієї поїздки,моя бідна Таврія ледь не втратила,задні колеса.Відірвало хомут до якого кріпиться задня куліса.Але обіцяють що трасу Черкаси-Умань в цьому році відремонтують.Але обіцянка цяцянка.......
- TANECHKA
- Генеральний значковий
- Сообщения: 4574
- Зарегистрирован: 15 окт 2010
- Всего на руках: Заблокировано
- Репутация: 877
- Пол: Женский
- Откуда: Козацьке
- Благодарил (а): 8369 раз
- Поблагодарили: 3556 раз
Стан наших доріг
Лисянський район найжахливіший на цьому відрізку. А асфальт Київської області справді дуже сильно відрізняється.Kozak Taras писал(а): ↑19 мар 2019, 18:20але він жахливий, де була яма, стає горб. Кардинально картина відрізняється в Київській обл. там набагато якісніше роблять. Як тільки в'їжджаєш в Черкаську обл. так і почало все тарахтіти і дрижати... жах... особливо в Лисянському районі.
В Обухові он яку дорогу зробили,хоч яйце коти,то можуть же.